Накипіло так, що не можу мовчати!

     Вітаю всіх, хто читає цей блог, або кого вітром пошуковика надуло сюди, чи ви якогось біса тицьнули на посилання І втупились у цей текст.
    Далі читати не рекомендую РОСІЙСЬКОМОВНИМ, РОСІЯНАМ З ПРОМИТИМ МІЗКОМ, ТА ІНШИМ НЕДОЛУГИМ, ХТО МЕНЕ ДІСТАВ! Одразу йдіть за руським воєнним кораблем н@й.

    Всім іншим адекватним людям, які наважились читати далі, спробую висловити де які думки, які накипіли. Звісно такого "накипу" у всіх українців може бути чи мало, тому не здивую вас, але і мовчати не можу, бо внутрішній психолог порадив саме це і зробити. Тому нервове постукування пальців об клавіатуру дещо заспокоює, та і увага зміщується на продумування тексту з меншим градусом емоцій. Щож почнемо!

    Таке життя, що до повномасштабного вторгнення росії в Україну, я "балякав язиком", та дуже багато відеоматеріалів на язику. Що поробиш, коли навіть подумати не міг, що таке буде у 21 сторіччі. Але дякуючи Одіну, зараз трохи прийшов до тями. Тому вивчаю мову і вдосконалюю, як можу. Та куди подіти ті матеріали що були написані, озвучені та записані язиком. У смітник? Вважаю що це не доречно, бо десять років мого життя також тоді у смітник треба викинути, а це велика праця. Звісно дописи перекладаю, завдяки технологіям, а от відеозаписи, то складніше, та звісно поступово і це зроблю, але на це треба час. Останні відео намагаюсь записувати мовою та де взяти 10 років. Тому вирішив, якщо записувати, то нові знання і по-новому і мовою, соловїною, рідненькою.
    Висновок, для росіян це не прийнятно і вони починають мені вказувати та писати у коментарях різні свої побажання і вказівки. Ті коментарі я видаляю та блокую, бо відповідь у мене тільки одна, особливо коли над головою пролітає ракета, йдіть за кораблем... Звісно там ще йде "матючіння" з прокльонами та хто з українців зараз не шле і не робить вербальні порчові прогами на смерть, хіба ледачий.

    Канал який з 2016 року наповнювався матеріалом на язику, приволік російсько-язичну аудиторію з росії. Та монетизація, і підписники, і перегляди переважно з країни агресора. та від них користі аж ніякої, бо перше не монетизується з росіїї канал, бо рекламу не бачать, по друге учнів з відти і тоді не дуже було, а тепер і не хочу. Тому Магічний досвід буде україномовним далі і назавжди, та поступово звідти зникне "російсьо-язичний" контент і буде лише українською мовою. Тому ті, хто ще дочитав сюди з росії, вчіть мову, або йдіть до Меньшикової або за кораблем і не виказуйте мені свої "сожаления по поводу моего перехода на мову". Я готовий морально втратити монетизацію начебто, з якої все одно не маю зиску, бо підписники з країни, яка нас бажає знищити. Можу й далі "закіпати" стосовно, що із за вас не можу записувати новий контент та доходи мої зменшились, а сорок днів окупації не прощу взагалі ніколи. Тому впаде канал, так і буде, підніму новий, але з руськими нічого мати не хочу спільного. І якщо раніше, я пояснював, що перейшов на українську мову, як протест проти війни, то тепер я став УКРАЇНСЬКИМ ОКУЛЬТНИМ НАЦІОНАЛІСТОМ! 

    Я вірю та більше того знаю, що одного разу Україна переможе та підніметься з колін і українці будуть вивчати магію, як науку, бо у нас це у крові. Тому не опускаю руки і по силі та можливості продовжую працювати. Не стану перераховувати свої безумні ідеї та наміри, я відкритий і кому цікаво, той слідкує. Наче трохи легше стало. Йдемо далі!
Слава Україні! Хвала Одіну! Честь українським магам!

ХАЙ БУДЕ ТАК!



Коментарі

Популярні публікації

Есе до річниці народження. Памʼяті Павла Загребельного "Нація українців має подорослішати"

Есе 2 або чому "Нація українців має подорослішати" або інструкція куди піти тому, хто це радить...

Перший крок: Вхідні данні про розширення свідомості

Про магів і магуєв

Есе 3. Магія як виклик свідомості: чому фантазія привертає, а реальна магія викликає зневагу?